検索結果 58,064 件

記事
Maria Bellringer<Z71-S710>IR*ゲーミング学研究 = Japanese journal of integrated resort & gaming studies / IR*ゲーミング学会 編(16):2020.3p.35-61
国立国会図書館全国の図書館
図書
Banjiro [制作・著作]番次郎書店2021.3<Y93-M6460>
国立国会図書館
記録メディア映像資料
DA PUMPエイベックス・エンタテインメント2022.2<YL331-M6111>
国立国会図書館
図書
早瀬晋三 著めこん2020.7<FS27-M58>
国立国会図書館全国の図書館
  • 目次・記事東南アジアのスポーツ・ナショナリズム SEAP GAMES/SEA GAMES 1959-2019年 略語一......2018年) 地図 SEAP GAMES/SEA GAMES開催都市 はじめに 序 195......アジア諸国 第1章 SEAP GAMES 1959-75年:冷戦体制下......アジア 小括 第2章 SEA GAMES 1977-93年:地域主義と......の東南アジア 第3章 SEA GAMES 1995-2019年:経済発......東南アジア 第4章 SEAP GAMES/SEA GAMESに「参加」した日本 (1)青年......国基本情報 資料2 SEAP GAMES/SEA GAMES開催国、参加国、ASEAN加盟国 資料3 SEAP GAMES/SEA GAMES実施競技 資料4 SEAP GAMES/SEA GAMES国別メダル獲得一覧表 資料5 SEAP GAMES/SEA GAMES男女別参加選手数
  • 要約等東南アジアの人たちがオリンピックより熱狂するスポーツ大会SEA GAMESの全容と同時代の東南アジアの政治・経済・社会状況を解説。平易...
  • 内容細目文献p313〜314 年表p315〜324 第1章 SEAP GAMES 1959-75年
図書
editor and publisher, Jack W. PlunkettPlunkett Research, Ltd.[2023]<D4-D114>
国立国会図書館
  • 要約等...nt: electronic games, mobile apps a......ine retailing. Games are growing in......e multi-player games online are vas......he business of games, apps and soci......ur analysis of games, apps and social media indust...
  • 内容細目... AFFECTING THE GAMES, APPS & SOCIAL......duction to the Games, Apps and Soci......the Electronic Games Industry 3) Ov......ming) & Mobile Games Compete with C......stry/Immersion Games to Grow 10) Th......ts: Electronic Games Become Spectat......de Revenue for Games Publishers 14)...... Gamification: Games Technology Boo...... The Future of Games, Apps & Social......edia Chapter 2 GAMES, APPS & SOCIAL......TRY STATISTICS Games, Apps and Soci......er 3 IMPORTANT GAMES, APPS & SOCIAL...... Chapter 4 THE GAMES, APPS & SOCIAL......On Each Of THE GAMES, APPS & SOCIAL MEDIA 200 ADDI...
  • 件名Video games industry--Directories Video games industry--Unit......l media. Video games industry. United States.
図書
朝野やぐら竹書房2024.3<Y84-R3378>
国立国会図書館全国の図書館
図書
edited by Mark J.P. Wolf and Bernard PerronRoutledge2023<KD958-D34>
国立国会図書館全国の図書館
  • 要約等...nalyzing video games, new perspectives on video games both as an art......sions of video games, and accounts ......amics of video games. Brand new to ......pects of video games including digi......abor, triple-A games, indie games, and globalization. Each essa...
  • 内容細目... O'Hagan Indie games / Paolo Ruffino Triple-A games / Brendan Keog......iddings Sports games / Andrew Baerg Strategy / Sim...
  • 件名Video games Video games industry
図書
edited by Dikaia Chatziefstathiou, editor-in-chief, and Borja García and Benoit Séguin.Routledge2021.<FS27-D8>
国立国会図書館全国の図書館
  • 要約等...and Paralympic Games, their athlete......and Paralympic Games, across divers......and Paralympic Games. Examining key......and Paralympic Games, including dop......and Paralympic Games is a landmark publication for...
  • 内容細目...and Paralympic Games / edited by Di......and Paralympic Games / edited by Bo......and Paralympic Games / edited by Dikaia Chatziefst...
  • 件名Paralympic Games. Olympics.
記事
宮脇 大<Z19-423>児童青年精神医学とその近接領域 = Japanese journal of child and adolescent psychiatry : 日本児童青年精神医学会誌61(1):2020p.41-54
国立国会図書館全国の図書館
雑誌
シミュレーションジャーナル 編シミュレーションジャーナル[2001]-<Z71-L133>
国立国会図書館
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
図書
かずはじめ 著集英社2009.5<Y84-J10936>
国立国会図書館全国の図書館
デジタル図書
得能正太郎 著芳文社2023.11<Y84-M66717>
国立国会図書館全国の図書館
図書
editor and publisher, Jack W. Plunkett.Plunkett Research, Ltd.[2020]<D4-D20>
国立国会図書館
  • 要約等...at make up the games, apps and social media indust...
  • 内容細目1. Major trends affecting the games, apps & social......ia industry 2. Games, apps & social...... statistics 3. Games, apps & social......ontacts 4. The games, apps & social media industry...
  • 件名...es. Electronic games industry--Stat......cs. Electronic games industry--Dire......try Electronic games industry Social media
デジタル図書
得能正太郎 [著]芳文社2021.10<Y89-M727>
国立国会図書館全国の図書館
デジタル記事
林 志修<Z71-V327>デジタルゲーム学研究 = Journal of digital games research / 日本デジタルゲーム学会 編12(1):2019p.37-40
国立国会図書館全国の図書館
  • 並列タイトル等(連結)Attending VS Games 2018
  • 並列タイトル等Attending VS Games 2018